Eboka må vere der lesarane er

tovetest

Få tør å spå hva som vil skje framover med de digitale medier. Våre fem spørsmål går denne gang til Samlagets direktør Tove Lie, som ikke tror folk vil strømme til den fysiske bokhandelen for å kjøpe e-bøker, og betoner viktigheten av at bøkene fins der leserne er.

1. Hvor stor andel av bokmarkedet tror du eboka har om fem år?

Vanskeleg å spå, men ikkje så veldig stor, trur eg – i alle fall ikkje av totalmarknaden

2. KD åpner nå for at eboka kan selges til fastpris, vil eboka bli betraktelig billigere enn papirboka?

2: Nei, ikkje så lenge det er moms på ebøker.

3. Blir vi kvitt momsen?

Vi vonar det, og jobbar for det. Ei bok er ei bok, om den er på papir eller elektronisk.

4. Bokhandlerforeningen er offensive i forhold til eboka. Øgreys drømmescenario er at man om fem år vil kunne ta med sitt eget lesebrett
til bokhandelen og laste ned en bok direkte, samt streame leseprøver over en kopp kaffe. Tror du bokhandelen vil være førende i ebokhandelen, eller vil den overtas av større operatører som f.eks. Apple?

Eg trur ikkje at folk kjem til å strøyme til fysiske bokhandlarar for å laste ned ebøker, viss dei vil laste ned bøker så gjer ein vel det heimanfrå i ro og mak? Elles er det jo slik at ebøkene må vere der eboklesarane er: er lesarane på Apple så må bøkene våre vere der, og er dei i bokhandelen så må vi vere der.

5. Har du selv et lesebrett?
Ja, eg har eit Sony lesebrett.