Frokostmøte om Frankfurt og de litterære agentene

unnamed

I 2019 er Norge hovedland under verdens største bokmesse. Forlag og litterære agenter er i gang med opptrappingen. Hvordan og med hvilke bøker skal det litterære Norge vinne verden? Har agenturene ansvar for den litterære bredden, eller er det business med spissede salgslister?

Velkommen til frokostmøte med tre av bransjens agenter: Even Råkil, litterær agent og direktør i det nyetablert Oslo Literary Agency, Gina Winje, tidligere NORLA-direktør, som etablerte Winje Agency tidlegare i år, og Hans Petter Bakketeig, litterær agent i Stilton Literary Agency. De tre samtaler med forfatter og kritiker Åshild Eidem.

TID: 18. januar kl. 08:30-10:00

STED: Norsk faglitterær forfatter- og oversettforening, Uranienborgveien 2.

Arrangører: Den norske Forfatterforening og Norsk faglitterær forfatter- og oversetterforening.

Servering av rundstykker, kaffe og juice. Gratis adgang.