Ny direktør i Bokklubbene

Kari Møller (53) overtar fra 1. januar 2011 som administrende direktør i De norske Bokklubbene etter Kristenn Einarsson. Møller har bred bakgrunn fra norsk bokbransje, der hun har arbeidet med redaksjon, markedsføring og salg. Siden 1994 har hun hatt ledende stillinger i Bokklubbene. De to siste årene har hun ledet oppbyggingen av teknologisenteret Boklink. – Jeg gleder meg til å lede De norske Bokklubbene i en fase der hele bransjen er i endring. Det vil komme nye kundekrav, og det er utfordrende å greie å levere i henhold til det, sier Kari Møller til www.bokogsamfunn.no.