Bokblogger

Mange forfattere er ivrige bloggere. Ett eksempel er Vidar Kvalshaug, som i sin blogg Trampolineland (bildet) lar leserne ta del i utviklingen av den romanen han skriver.

Nå har vi samlet endel av disse bokbloggene her på DnF-hjemmesiden (se spalten til høyre). Den sist oppdaterte bloggen vil til enhver tid ligge øverst.

På denne måten håper vi bidra til å synliggjøre medlemmenes blogger, stimulere til å blogging, lese hverandre, bli inspirert av hverandre, lære av hverandre.

Ønsker du å inkludere din blogg her på siden, så send en mail med bloggens adresse (URL) til post@forfatterforeningen.no. Men husk at dette gjelder blogger – ikke hjemmesider, Twitter-kontoer og lignende.