Kundetilfredshetsprisen er kanskje ikkje den mest brukarvennlege tittelen på ein pris. Men det han konkluderer er seriøs forskning: Norsk Kundebarometer er eit forskningsprosjekt som Handelshøyskolen BI gjer for 15. år. Dei måler kor tilfredse kundar er med leverandører av varer og/ eller tenester. Flytoget vann i fjor, og gjer det igjen i år. Haugen bok kom i år på ein fjerdeplass, etter at 5500 kundar har sagt meininga si. Andre bokhandlarar som var med i undersøkjinga, var Libris, Norli og Ark. Dei kom tett på kvarandre i undersøkjinga, som nummer 47. 49 og 51 (i same rekkefølge).
Haugen Bok på kundebarometer
Kundetilfredshetsprisen er kanskje ikkje den mest brukarvennlege tittelen på ein pris. Men det han konkluderer er seriøs forskning: Norsk Kundebarometer er eit forskningsprosjekt som Handelshøyskolen BI…