Medlemsmøtet: Meld deg på før 31. oktober!

TID: LØRDAG 12. NOVEMBER 2016 KL. 11.00 STED: LITTERATURHUSET I OSLO (Wergelandsveien 29) Møtet har to hovedtemaer:  Essayistikk Hva er «litterær essayistikk»? Lar det seg…

medlemsmote_2013

TID: LØRDAG 12. NOVEMBER 2016 KL. 11.00

STED: LITTERATURHUSET I OSLO (Wergelandsveien 29)

Møtet har to hovedtemaer:

Essayistikk

Hva er «litterær essayistikk»? Lar det seg definere? Faller essayistene og essaysamlingene mellom alle stoler, eller er det der de vokser best? Med bl.a. Tor Eystein Øverås og Tone Selboe

Stipendfordeling

Å fordele stipend er et stort ansvar, hvordan skjøtter vi det ansvaret? Vi legger frem ny statistikk over stipendfordeling de siste åra. Rådet forteller om sitt arbeid med stipendsøknader. Knut Oterholm om kvalitetsvurdering. Plenumsdebatt.

MEDLEMSFEST SAMME DAG KL. 19.00

Festen holdes i Håndverkeren (Rosenkrantz gate 7) og koster kr 250,-.

Ta kontakt med administrasjonen – gjerne per mail post@forfatterforeningen.no – hvis du vil være med, men ikke har meldt deg på.