Rimbereid og Jubileumsturneen til Kapittel

grytten_og_pca

Den norske forfatterforening er 125 år og feirar det med å besøke norske festivalar med ei jubileumsframsyning. Til Kapittel kjem leiaren av foreininga, Heidi Marie Kriznik, saman med Øyvind Rimereid, Frode Grytten og Pedro Carmona-Alvarez. Turneen har ei fast gruppe av Grytten og Carmona-Alvarez, og har tidlegare vore på Litteraturfestivalen på Lillehammer, Ord i grenseland i Fredrikstad, og meir, med gjesteforfattarar som Erlend Loe, Herbjørg Wassmo og Victoria Kielland.

Det blir essay framført av Øyvind Rimbereid.

Kriznik vil samtale med Rimbereid. Det blirlitteraturkonsert med Grytten/ Carmona-Alvarez.