Snart klare for årsmøte

havard_sigrid_og_mathias

Årets kanskje viktigaste styremøte er det som skjer i februar. Då skal budsjettet skrivast under. Blant andre viktige postar på programmet på dette åtte timar lange møtet, var årsmøtet. Forslaga til endringar av medlemsparagrafen er gjennomgått. Styret har òg tatt ein siste runde på handlingsprogrammet, som no er klart for å trykkast. Helga 23.-24. mars møtest medlemma til årsmøte på Bristol Hotel.

styret_pa_taket.jpg

Alle styremedlemma var tilstades på dagens møte, då budsjettet var underskrive. F.v. Kristine Tofte, Kari Brænne, Victoria Bø, Håvard Syvertsen, Heidi Marie Kriznik, Sigbjørn Skåden, Mathias Samuelsen og Mette Karlsvik.

kristine_og_kari.jpg

Styremedlemmar Kristine Tofte (t.v) og Kari Brænne.

kristine_og_vic.jpgKristine Tofte (t.v) og Victoria Bø (bak).

img_4045.jpgDet over åtte timar lange styremøtet vart brote opp med ein beinstrekk. Her er Mathias Samuelsen, Sigbjørn Skåden og Håvard Syvertsen (f.v) på veg opp til takterassen. (Mannen som løper forbi er foreningens sekretærvikar Finn Henriksen Brynestad)